כל מה שצריך לדעת על גילוי מרצון

כולנו מוצאים את עצמנו מידי פעם בסיטואציות שבהן הפיתוי לבצע עבירה גדול, ובמיוחד כאשר מדובר על עבירת מיסים. מי מאיתנו לא הרגיש בעבר שהוא משלם מיסים גבוהים מידי? לכן ברור מדוע זה קרה גם לכם. אומנם זה נכון שלא כל מי שעמד בפני הפיתוי הזה באמת ביצע עבירה, אך העובדות בשטח מראות בישראל לא חסרים אזרחים שכן מנסים להעלים מיסים במקרים כאלה ואחרים. מה שכן, חשוב שתדעו: היום לרשות המיסים יש כלים הרבה יותר משוכללים שבעזרתם היא יכולה להגיע לכל מי שמעלים מיסים. לכן, אפילו אם עד היום לא הגיעו אליכם, עלול להיות שבעתיד זה יקרה. לכן כדאי שתדעו שיש כזה דבר גילוי מרצון ובהחלט שווה לכם לשקול את האופציה הזאת.

דולרים

למה זה משתלם?

רשות המיסים מצידה רוצה להגיע אל כמה שיותר אנשים שהעלימו מיסים ולגבות מהם את מה שמגיע לה. לכן היא באה ואומרת: ביצעתם עבירת מס? במקום שנעניש אתכם אתם מוזמנים לפנות אלינו, לספר לנו ולשלם לנו מה שמגיע לנו. התמורה עבור הווידוי שלכם תהיה שלא נעניש אתכם והעבירה עצמה כאילו תימחק מבחינתנו. לכן, אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתהפכים במיטה ולא ישנים בלילה כי אתם יודעים שאתם אשמים, גילוי מרצון זו אופציה ששווה לכם לשקול. זה נכון שתפסידו כך כסף, אך מצד שני, בסך הכול מדובר על כסף שאתם חייבים למדינה, אז למה לחשוב פעמיים? האפשרות האחרת היא שרשות המיסים תגיע אליכם ואז המצב יסתיים בצורה הרבה יותר חמורה, כך שזה מיותר כמובן.

מדוע כדאי שיהיה מי שיעזור לכם בתהליך?

גילוי מרצון זה לא משהו שכדאי להתמודד איתו לבד. צריך ידע, ניסיון והבנה בחוקי המיסים כדי לעשות זאת. כמו כן, לא בכל רגע ניתן לבצע גילוי מרצון מבחינת רשות המיסים ולכן חשוב שיהיה מי שיעזור לכם בעניין הזה. מחפשים אנשי מקצוע טובים? רוצים לדעת שיש לכם עם מי להתייעץ על הצעדים הבאים שכדאי לכם לעשות? אם כך, אנחנו במשרד עו"ד אורדן מחכים לכם. כל המומחים שלנו יוכלו לבדוק את התיק שלכם, לעזור לכם להחליט מה נכון לכם לעשות ובהתאם לכך תוכלו לקבל החלטה. המטרה היא לצמצם את הסיכון שלכם לעונש ולהתחיל מאפס את ההתנהלות מול רשות המיסים. אין ספק שהמומחים שלנו יוכלו לעזור לכם בעניין הזה בצורה הטובה ביותר ואתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום.

רוצים לשמוע על עורך דין לפשיטת רגל לחצו כאן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם