איך להתכונן למשפט שיכריע את חייך

סיטואציה של משפט יכולה להיות מאוד מלחיצה. העמידה מול אנשים בחליפות, שימוש במושגים משפטיים רבים, הבאתם של עדים וכל זאת על מנת לפתור סכסוך שיכול להכריע היבטים משמעותיים בחייך. לכן, כדאי להגיע אליו כמה שיותר מוכן בתור לקוח.

התהליך המשפטי הוא תהליך ארוך מאוד שהמשפט הוא עוד תחנה משמעותית מאוד בו. כבר הספקת, בתור לקוח, לעבור הכנה רבה עם עורך הדין וכמובן שישנה בקיאות מסוימת במה שהולך להתרחש במשפט שמבושש ומגיע.

 

אם כן – איך תוכל או תוכלי להתכונן למשפט מהסוג הזה?

נראות

על אף שנדמה שהנראות היא מהקטנות שבדאגות, נראות נכונה, יכולה להפיג חלק מן החששות ולסייע בחלק שלך, בתור לקוח, במשפט. למשל, לבוש עם חליפה מהודרת ולשדר רוגע וביטחון יכולה לגרום לגורמים מסוימים, למשל השופט ועורך הדין הנגדי שאתה בטוח ומהימן יותר.

הבחירה בלבוש של חליפות גברים בתור לקוח, כפי שציינתי, ולא בג'ינס ובחולצה, מסייעת גם לך להרגיש טוב יותר באותו היום. הלבוש בחליפה מסייע להגדיל את הביטחון העצמי, במיוחד כאשר נמצאים בסיטואציה מלחיצה, עיגון בדברים הקטנים מאוד מרגיע.

 

שפת גוף

בדומה לנראות, שפת הגוף יכולה להעיד על המהימנות שלך, למשל בתור עד. לכן, כדאי לשים לב לניואנסים הקטנים של הדיבור – הסתכלות בעיניים, ישיבה באופן זקוף, שימת לב לטונים של הדיבור וכיוצא באלו. על אף שגם כאן, הסוגייה נראית קטנה היא יכולה לעזור מאוד.

לא להתבייש לקחת הפסקות להתרעננות. ככל שמרגישים עייפים, מיוזעים יתר על המידה, או צריכים לשירותים, תנו לעצמכם מה שאתם צריכים על מנת להירגע בזמן המשפט. ככל שהסיטואציה מלחיצה יותר, כל מיני עניינים קטנים יכולים לסייע להירגע.

 

הכנה מוקדמת

הכנה מוקדמת היא מפתח לביטחון ולהירגעות. ככל שיודעים יותר על הסיטואציה שמגיעים אליה, הסיכויים שתופתעו באיזושהי סיטואציה, החל מההתנהלות באולם, שאלות של עורך הדין הנגדי או של השופט, הצגה של מסמכים רבים וכולי.

מלבד יעילות וקיצור הזמן במשפט, הכנה מוקדמת תסייע לך בתור לקוח להיות מעט בטוח יותר בהתנהלות במשפט. למשל, אם את או אתה יודעים שמקומות חדשים יותר מלחיצים אתכם, לכו לראות משפט קודם לכן, שימו לב כיצד השופט פונה לעדים, כיצד עורך הדין הנגדי מתחקר וכולי.

 

לסמוך על עורכי הדין

כאשר את או אתה לקוחות של עורך דין, סמכתם עליה לאורך כל התהליך – סמכו עליהם גם היום. עורכי הדין הם אנשי מקצוע, הם יודעים מה שהם עושים, בעקבות הבחירה שלכם בהם, הם אלו שאחראים על הייצוג שלכם, ואין לכם הרבה יותר מידי מה לעשות בשלב הזה, הסתכלו על זה בתור דבר מה מרגיע.

 

סיכום

סיטואציה של משפט היא סיטואציה מלחיצה. עשו מה שאתם יודעים שעוזר לכם להירגע, שמרו על נראות טובה, שימו לב לשפת הגוף וסמכו על עורך הדין שלכם.

 

לבוש אופנתי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חשבון בנק מוגבל
עורך דין
מה זה חשבון בנק מוגבל ואיך פותרים את זה?

חשבון בנק מוגבל הוא סימון של הבנק לחשבונות שנחשבים בעייתיים. הסימון הזה יכול ליצור מצבים לא נעימים לבעל החשבון, שכן המידע על בעייתיות החשבון עובר לבנק ישראל ולגופים פיננסים אחרים,

ביטול הסכם ממון בהסכמה ראשית
עורך דין
ביטול הסכם ממון בהסכמה – אפשרי

המטרה של הסכם מממון היא לחלק את הרכוש וכן את הנכסים בין בני הזוג במקרה שבו מחליטים על גירושין. לעיתים הפרידה והגירושין מתבצעים בצורה ראויה ומכבדת ולעיתים בני הזוג נגררים לויכוח