ביטוח מתקנים מתנפחים – מהו כולל ומה כדאי לדעת

מתקנים מתנפחים לאירועים יצריכו ממכם לברר גם כמה פרטים לגבי הביטוח עליהם. בין אם יש צורך לשכור מתקן מתנפח או לרכוש אחד כזה, חשוב לדעת שבחיים כמו בחיים, יש גם סיכונים. אם כך, בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת בנוגע לביטוח על מתקנים מתנפחים לאירועים.

מה הכי חשוב לדעת על מתקנים מתנפחים לאירועים, ועד כמה הם יכולים להיות באמת מסוכנים? ובכן, כמעט כל דבר בחיים האלו מלווה בסיכון כזה או אחר, בין אם סיכון רגשי או סיכון פיזי. כאשר מדברים על מתקנים מתנפחים לאירועים, מדברים באותה הנשימה על תקינות המתקן. כל עוד המתקן יהיה תקין ומנופח, הסיכויים לנזקים גופניים הם קטנים. בכל מקרה, תמיד יהיה כדאי לברר מה אומר הביטוח לגבי מתקנים מהסוגים האלו, גם אם הסיכוי לסיכונים הוא די מינורי.

 

כל מה שצריך לדעת על ביטוח למתקנים מתנפחים

אם ככה, מה יכלול ביטוח מתקנים מתנפחים ועד כמה מומלץ לבטח? הביטוח הנ"ל הינו ביטוח הנקרא ביטוח צד ג'. בנוסף לביטוח צד ה-ג', ישנו גם ביטוח הנקרא ביטוח אחריות מקצועית. בכל מקרה של פגיעה גופנית חלילה, מפעיל המתקן מבוטח בחברת הביטוח.

חשוב ביותר לדעת את הפרט הבא – ביטוח מתקנים מתנפחים יקבל את תוקפו רק במקרים שבהם המתקן הופעל על ידי מפעיל מקצועי, כולל פיקוח צמוד. אם אתם שוכרים את המתקן המתנפח ומפעילים אותו בעצמכם, חשוב לדעת שאינכם מבוטחים בביטוח בכל מקרה של פגיעה גופנית.

 

האם ניתן לבטח מתקן מתנפח לזמן מוגבל וקצר?

עוד חשוב לדעת, לא ניתן לבטח את המתקנים המתנפחים למשך תקופה קצרה משנה. למעשה, אם תרצו לבטח את המתקן המתנפח למשך תקופה של חצי שנה, זה יהיה בדרך כלל בלתי אפשרי. חברת הביטוח מכסה את המפעיל של המתקן בזמן שהוא מתפקד באירוע כזה או אחר, וזה רלוונטי גם לגבי מתנפחים יבשים וגם רטובים.

בכל מקרה שבו אדם מעוניין לשכור מתקן מתנפח לאירוע, ההמלצה הכי גורפת היא לעשות אך ורק דרך חברה בעלת מוניטין של אטרקציות לאירועים. המתקנים המתנפחים עשויים להיות מסוכנים במקרים מסוימים אם לא מתפעלים אותם נכון, או שמא לא מתחזקים אותם בצורה הנכונה.

 

השכרת ורכישת מתקנים מתנפחים לאירועים

בכל מקרה שבו אתם עומדים לשכור מתקן מתנפח, אל תשכחו לוודא שאתם מקבלים מפעיל מתקן כחלק מהעסקה. כמו שאמרנו קודם לכן, אם מפעיל המתקן אינו בנמצא – לא קיים ביטוח על המתקן. אז, מה יהיה עליכם לוודא?

קודם כל, מתקן מתנפח ללא תקרים ותקלות. שנית, גנרטור מתאים עבור תפעול וניפוח המתקן (גם קומפרסור). שלישית, לוודא את הימצאותו של מפעיל המתקן בכדי להיות מבוטחים ולמנוע אסונות. תהנו ובהצלחה!

מתנפחים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנגל
על החוקים החשובים
מה אומר החוק לגבי הדלקת פחמים בחוף הים

ישראלים מאוד אוהבים לעשות על האש באירועים מיוחדים כמו יום העצמאות וחגים אחרים אך גם בימי חול וסופי שבוע נראה משפחות שלמות מבעירות מנגל על מנת לעשות על האש יחד

בלוג עדן
Non-pecuniary damage, all you need to know

Non-pecuniary damage  is at the center of different debates raised both by the doctrine and by the jurisprudence. Neuralgic point is the absence of unique elements that go to crystallize, once

בלוג עדן
Managing a law firm is how to run a business?

In Italy, however, there are still a few law firms with managerial strategies aimed at acquiring new clients or increasing the popularity of the firm. Acquiring clients as a lawyer:

סימן של כסף
על החוקים החשובים
דמי היתר: זכויות חכירה לבנייה נוספת במקרקעין

אתם חוכרים נכס ממנהל מקרקעי ישראל ורוצים להגדיל אותו? תוהים הם יש לכם זכויות לבניה נוספת? אם כך, כדאי שתדעו שבמסגרת כל העניינים הבירוקרטיים שאיתם עליכם להתמודד, תצטרכו לשלם גם