מה העונש על גניבת רכבים

בישראל של ימינו, למרות שהרכבים עולים הרבה, כמעט לכל אחד יש רכב והאמת היא, שלחלק מהמשפחות יש יותר מרכב אחד. מה עושים כאשר גונבים מאיתנו רכב? ומה קובע החוק בנושא? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

האם "משתלם" לגנוב רכבים?

לא מעט אנשים מתמודדים עם מצב כלכלי קשה ואילו אחרים פשוט אוהבים את הסיכון שקשור לעבירות שונות על החוק. בין אם אתם שייכים לאותם האנשים ובין אם פשוט רציתם לדעת מה יהיה עונשו של מי שגנב מכם את הרכב, כדאי לדעת שהמדינה לא מוותרת בנושא הזה. המחוקק רואה בעין חמורה עבירה כמו גניבת רכבים ולכן העונש הקבוע בחוק הוא שבע שנות מאסר בפועל. לכן, בבואנו לענות על השאלה האם כדאי לגנוב רכב והאם זה יכול להיות עסק "משתלם", התשובה היא כמובן לא.

רחוב אם רכבים

אל מי פונים אם גנבו לנו את הרכב?

ברוב המקרים אנשים שגנבו להם רכב יתקשרו מיד למשטרה, שכן היא זו שאחראית כמובן על החוק והסדר במדינה שלנו. עם זאת, חשוב לדעת שהמשטרה אומנם תיקח מכם עדות ותעשה הכול כדי למצוא את הגנב, אך היא לא שתיתן לכם פיצוי. לכן עכשיו זה גם הזמן לפנות אל חברת הביטוח שלכם, כי מי שבסופו של דבר יצטרך לשלם על הגניבה של הרכב זו חברת הביטוח שבה אתם מבוטחים. עוד לא בחרתם חברת ביטוח לרכב החדש? מתלבטים? אם כך, בדקו היטב את כל הנתונים שאפשר. ממש כפי שלא כל פורץ דלתות ייתן לכם את אותו השירות, כך גם לא כל חברת ביטוח היא מקום שכדאי להיות מבוטחים בו.

מנעולן מומלץ ממתין לכם בלינק הבא: http://www.dor-locksmith.co.il

 

האם כדאי לפתוח בחקירה פרטית בנושא?

אתם מתחילים לברר מידע בנושא של חקירות פרטיות מחירים? חושבים שאולי הדרך למצוא את גנב הרכב שלכם היא על ידי חקירה פרטית? אם כך, כדאי לדעת שזו אכן אפשרות שלא מעט אנשים בוחרים בה. אומנם זה נכון שהתפקיד של המשטרה הוא להיות זאת שתופסת את גנב הרכב, אך כולנו יודעים לומר שלא תמיד זה מה שקורה. לכן, אם גם אתם מתלבטים ולא בטוחים מה לעשות, כדאי שתתחילו לבדוק כמה תעלה לכם חקירה פרטית. אם חשבתם לרגע שיש רק שניים או שלושה חוקרים פרטיים בישראל שיוכלו להתמודד עם המשימה הזאת, דעו שזה כלל לא מדויק. בפועל יש לא מעט מומחים שיוכלו לקחת על עצמכם את הטיפול במקרה שלכם, כך שכדאי יהיה לעשות ביניהם סינון. מי באמת החוקר הטוב ביותר? והאם כל החוקרים גובים מחירים מופקעים? כדאי יהיה לבקש גם הצעות מחיר, לברר ולראות איפה מחיר החקירה יהיה מעט יותר אטרקטיבי, כי למה לשלם תמיד ביוקר? חקירה פרטית לא פעם תוביל אתכם אל הגנב כך שבהחלט כדאי לחשוב בחיוב על האופציה הזאת.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בלוג עדן
Non-pecuniary damage, all you need to know

Non-pecuniary damage  is at the center of different debates raised both by the doctrine and by the jurisprudence. Neuralgic point is the absence of unique elements that go to crystallize, once

חייל מכוון עם נשק
עריכת דין
מה הזכויות של חייל בודד

מאז החלו צעירים וצעירות, יהודים ויהודיות מכל העולם להגיע לארץ ולהתנדב לשירות בטחון, הפכו הם להיות הילדים של כולנו. הרעיון הציוני העמוק העומד מאחורי הבחירה של אותם צעירים וצעירות מזינה