מה העונש הצפוי למי שנתפס מטריד מינית בעבודה?

לאחר מחאת מי טו אפשר לומר כי השתנו סדרי עולם בציבור בעולם המערבי.

פעם דברים שהיו נראים לגיטימיים הפכו לדברים שאסור לעשות וכיום רבים יותר מבינים את הקו שעובר בין הטרדה מינית ובין דיבור חופשי במשרד.

ובכל זאת יש עדיין אנשים אשר נתפסים בהטרדה מינית והם צריכים להתמודד עם ההשלכות הקשות של האדמה כזאת.

על רקע זה ברור מדוע השאלה מה העונש הצפוי למי שנתפס בהטרדה מינית היא כה חשובה.

אם כן אתם צריכים לדעת כי אתם יכולים לעמוד בפני דין פלילי בגין הטרדה מינית אך פעמים רבות המתלוננות בוחרות בהליך אזרחי שבו יקבלו פיצוי כפסי בגין ההטרדה.

כך או כך עליכם להבין כי האשמה בגין הטרדה מינית היא לא דבר של מה בכך ויש לה השפעה גדולה על החיים שלכם.

 

מה עלי לעשות אם נפתחה נגדי חקירה בגין הטרדה מינית?

אז מה כדאי לעשות בעת תלונה על הטרדה מינית, אך תוכלו להתמודד אתה בצורה הטובה ביותר ואיזה מידע משפטי על הטרדה מינית אתם צריכים לדעת? אם כן אתם צריכים להבין כי ברגע שהוגשה נגדכם תלונה על הטרדה מינית הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל עורך דין שייצג אתכם. ללא עורך דין אתם תתקשו לטעון את הטענות שלכם ואתם תקלעו לבעיה קשה וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לפעול בצורה החכמה ביותר שיש והטובה ביותר שיש וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון.

 

מה עלי לא לעשות בעת חקירה בהטרדה מינית?

כל מידע משפטי על הטרדה מינית יגיד לכם לפנות אל עורך דין אשר ייצג אתכם ובאותה מידה כל מידע משפטי יגיד לכם לעולם לא לפנות אל המתלוננת על ההטרדה. עליכם להקים חומה סינית ביניכם ובין המתלוננת בכדי שהלה לא תטען כי אתם ממשיכים להטריד אותה. למעשה את כל ההתקשרות עם המתלוננת תתנו לעורך הדין שלכם לעשות והוא ייצג אתכם בהליכים. לצד זאת יתכן ומקום העבודה שלכם ידרוש שתצאו לחופשה בתשלום או לחל"ת וכאן העורך דין שלכם ייעץ לכם האם להקשיב לתנאים אלו או שמא אתם יכולים להמשיך לעבוד כרגיל מבלי שהמשכורת שלכם תיפגע ומבלי שהזכויות שלכם תופרנה ולכן החשיבות של ייעוץ משפטי היא עצומה.

 

הטרידו אותך מינית? זאת הסיבה שאת חייבת עורך דין

שימו לב ייעוץ משפטי הכרחי לא רק למטריד אלא גם למטרידה. אם הטרידו אותך מינית לא די לקרוא מידע משפטי על הטרדה מינית באינטרנט אלא כדאי לך גם לפנות אל עורך דין אשר יסייע לך להגן על עצמך ולקבל את הזכויות המגיעות לך וכך תזכי להגנה מלאה מפני המטריד ותקבלי את הזכויות המגיעות לך.

 

פסק דין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שתייה מופרזת
עורך דין
כמה אלכוהול מותר בדם לנהג צעיר?

.עורך הדין ערן עקראוי, מומחה לדיני תעבורה מסביר אודות נהיגה תחת שכרות ומהן ההגבלות אשר מוטלות על הנהג. כל הפרטים – בהמשך המאמר נהיגה תחת השפעת אלכוהול – מה חשוב

הסדר חוב שלא במסגרת צו פתיחת הליכים

מהו הסדר חוב שלא במסגרת צו פתיחת הליכים? האם ניתן למחוק חובות שלא במסגרת הליך חדלות פירעון? במאמר זה נספק לכם את כל התשובות לגבי הסדר חוב.   מהו הסדר