עו"ד פלילי – מה כדאי לבדוק לפני התייעצות?

בחירה בעורך דין פלילי אינה עניין של מה בכך. הדבר דורש לא פעם בירור מעמיק. זו בדיוק הסיבה שהחלטנו לעצור את שגרת העבודה שלנו ולכתוב מדריך מקיף בו נציין בפניכם, הקוראים, את הדברים שכדאי שתבדקו רגע לפני שתתאמו פגישת ייעוץ עם  עורך דין שאתם לא מכירים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

  • תבדקו את הניסיון של עורך הדין

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא הניסיון של עורך הדין. שימו לב, ככל שתגיעו אל עורך דין עם יותר ותק כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר באדם מנוסה. הדבר יאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים בכך שאתם צפויים לקבל את השירות הטוב ביותר שמתאים לצרכים שלכם. אל תתפשרו על עורך דין מתחיל ללא ניסיון עבר, שכן, הדבר עשוי לפגוע בכם באופן משמעותי בהמשך.

 

  • תבדקו את תחום ההתמחות של עורך הדין

מרבית האנשים בודקים שעורך הדין אכן התמחה בתחום הפלילי, אך מדובר בתחום כללי ביותר. אתם צריכים לבדוק באופן מעמיק שהוא התמחה בתחום המסוים שנוגע לתביעה שלכם. עורכי דין פליליים שונים מתמחים בתחומים שונים, למשל:

  • דיני תעבורה
  • אלימות
  • הלבנת כספים
  • רצח
  • הונאה
  • שוד ועוד

לכן, רגע לפני שאתם פונים אל עורך הדין הבא שלכם כדאי שתבדקו באתר שלו או מולו ישירות, האם יש לו ניסיון בתחום הספציפי שלשמו אתם פונים. אנו ממליצים לכם להיכנס אל האתר הבא ולבדוק אם קיים שם התחום שלשמו אתם מתכננים לפנות אל עורך דין: https://www.plili.org.il.

 

  • תבדקו אם יש חיבור אישי עם עורך הדין

כשאנחנו מגיעים לטיפול רגשי אצל פסיכולוג למשל, אנחנו יודעים לבדוק אם יש חיבור אישי כבר בשלבים הראשונים. הדבר נכון גם לפגישה ראשונית עם עורך דין. חשוב מאוד לבדוק בתחילה שיש חיבור עם עורך הדין. שכן, הוא צפוי לטפל בתיק שלכם ולעסוק בנושאים אישיים. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שיש ביניכם קשר טוב ושהוא מבין את האופי שלכם ואת ההתנהלות שלכם ומתחבר אליה. ללא קשר שכזה, יהיה לכם קשה להתחבר אל עורך הדין ולקבל את העצות וההצעות שלו. הדבר עשוי להוביל לפגיעה בהליך המשפטי ובתוצאות שלו. לכן, חשוב לשים לב לפרט זה.

 

  • תבדקו המלצות

כמו בכל פנייה לבעל מקצוע, גם כאן, בעת פנייה לעורך דין, מומלץ לבדוק את חוות הדעת שנכתבו עליו. כך תוכלו לבדוק אם לקוחות קודמים שלו ממליצים עליו או שלא. מרבית ההחלטות בנוגע לסיוע מטעם עורך דין מסוים נקבעות בהתאם לבירור זה. שכן, ברגע שרואים שיש לא מעט המלצות על עורך דין, הדבר מאפשר להיות בטוחים בבחירה.

 

לסיום

כעת אתם יודעים מהם הדברים שחשוב לבדוק כשמחפשים עורך דין פלילי, כך שנותר לכם רק לחפש ולמצוא.

פטיש

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין פלילי
עורך דין פלילי
מה כוללת ההתמחות של עורך דין פלילי?

כבר תקופה שאנו שומעים על מכרים, קרובי משפחה וגם שכנים שלנו שמתעניינים בעבודתו של עורך דין. אבל לא מדובר בסתם עורך דין שעוסק בדיני מקרקעין, משפחה או עיזבונות. מדובר בעורך