מותר ואסור על האש בבית

מנהג העל האש הוא אחד המנהגים האהובים ביותר על הישראלים בפרט ועל אנשים ברחבי העולם בכלל. העל האש הוא אירוע מגבש, כיף, טעים וחברתי, ולכן רבים אוהבים לערוך אותו גם באירועים מיוחדים וגם בסתם יום של חול – כשבא לפנק באמת. בשנים האחרונות אנשים רבים עברו לערוך את העל האש בביץ – על הגג, במרפסת או בחצר, באמצעות מנגלים משוכללים ומתקדמים. במאמר הקרוב נדבר על מה מותר ואסור בעל האש בבית ונבין איך מגיעים לאותן תוצאות מדהימות, לא פחות מאלו של על האש מחוץ לבית. אז קחו מזלג, קחו סכין, וקדימה – בואו נתחיל!

 

למה דווקא בבית?

הרבה אנשים אוהבים לעשות על האש מחוץ לבית. הדבר הזה מביא איתו הנאה מסוג אחר, כאשר כל המשפחה וכל החברים יושבים בחוץ תחת השמש הנעימה, מתארגנים מבעוד מועד עם שולחנות, כסאות וציוד חד פעמי (מתכלה!) ונהנים. אולם בבית העל האש יכול להיות לא פחות כיפי, עם התארגנות שלא תצריך מכם סחיבה, אריזה והתמקמות מחדש.

היום יש המון פתרונות לעל האש בבית, כשאחד מהם הוא מנגל גז. מנגל גז מאפשר לכם להישאר בבית ועדיין להנות מבשר איכותי, אווירה מעולה וחברה מדהימה. כל זה מבלי הצורך לצאת מהבית, לארגן דברים מראש, להעמיס אותם על הרכב, לנסוע, לפרוק ולסחוב. נשמע מעולה, לא?

 

מותר ואסור בעל האש בבית

אז על האש בבית הוא אמנם כיף ונעים, אבל יש כאן כמה דברים שתצטרכו לדעת שאסור לכם לעשות. כך, לדוגמה, חל איסור מוחלט על הדלקת מנגל בתוך הבית. העשן זקוק למרחב חופשי להתפזר בו, ואם הוא ייכלא במקום אחד – אתם מסתכנים גם בהצתה וגם בחנק. לא נעים ובעיקר מסוכן.

בנוסף, תצטרכו לשים לב שאתם מרחיקים מהמנגל את כל החומרים הדליקים, ולמקם את פינת הישיבה והאכילה במרחק סביר של לפחות כמה מטרים מאיזור המנגול. בכל המדובר בילדים – רצוי שהם יהיו כמה שיותר רחוקים מהמנגל, ממש כמו בעל האש רגיל מחוץ לבית.

 

ועכשיו לחלק הכיף

אז מה מותר? כל מה שבטיחותי! מותר להתאסף ביחד, מותר להדליק מוזיקה מעולה ברקע, מותר להכין שיפודים מעולים, מותר להערים על השולחן ערימות של סלטים טעימים, פיתות ותוספות ובקיצור – כל מה שבטוח לעשות – מותר לעשות.

 

מה ההבדל בין על האש בבית לבין על האש בחוץ?

הבית הוא המקום הבטוח שלנו, המקום שבו תמיד טוב לנו וכיף לנו להיות, ובנוסף יש בו את כל מה שאנחנו צריכים. להבדיל מעל האש בחוץ שמצריך מאיתנו התארגנות וקנייה של דברים שיתאימו לתנאי הישיבה בחוץ, בבית יש לנו את כל מה שאנחנו זקוקים לו על מנת להרים על האש מושלם וכיף לכולם. אז הצטיידו במנגל גז, ערכו את השולחן וקדימה – הזמינו את האהובים עליכם לארוחה מהסרטים!

צלייה על רשת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רופא עייף בודד
עורך דין
רשלנות רפואית באבחון גידול במוחו של פעוט

כיצד ניתן לאבחן גידול במוח בכלל וגידול במוחו של פעוט בפרט ככל שעולה החשד לגידול במוח על תסמינים וסימנים מוכרים ומחשידים, על הרופא לשלוח את המטופל לאבחון שיאשש או ישלול

כמות הנכסים ונזילותם
עורך דין
כמה עולה שכר טרחה של עורך דין פשיטת רגל?

כאשר מנהלים תיקים של פשיטת רגל, לא אחת מדובר על תיקים מורכבים שכוללים בחשבון נושים רבים אשר יש סוגיות רבות יש להסדיר איתם טרם מסתיים ההליך. במקביל, ישנה הכנה מוקדמת