מי זכאי לקבל ויזה אלקטרונית?

זכאות לויזה אלקטרונית

תיירים המעוניינים להגיע למדינות מסוימות שיפורטו בהמשך זקוקים לקבל ויזה אלקטרונית שתאפשר להם להיכנס למדינה. הדרישות לקבלת ויזה כזו משתנות בין מדינה ומדינה ובדרך כלל תלויות בסוג הלאום של הנוסע, בעבר פלילי, במצב רפואי, ובמטרת הנסיעה שלו.

 

לאיזה מדינות יעד צריך ויזה אלקטרונית?

ישנן מדינות רבות הדורשות מהתיירים המגיעים אליהן להציג אשרת כניסה אלקטרונית. להלן מספר דוגמאות למדינות המהוות מוקדי עניין תיירותיים שמאפשרות הצגת ויזה אלקטרונית:

  • אתיופיה: אנשים רבים מגיעים לאתיופיה על מנת להנות מאטרקציות שונות כגון: הריצה האתיופית הגדולה, הר הגעש הפעיל בצפון מזרח אירופה, חגיגות גאנה, חגיגת השנה החדשה באתיופיה ועוד. קיימים מספר סוגים של ויזות לאתיופיה: ויזות תיירים, ויזות עסקים, ויזות עיתונאים וויזות מעבר.
  • קמבודיה: קמבודיה היא מדינה מעניינת ואטרקטיבית המתאימה לטיולים של תיירים בודדים או של משפחות. בקמבודיה תוכלו לבחור האם לבלות את החופשה שלכם בווילות מפוארות ובטיולים רגועים או עם הרפתקאות מסוכנות בכפרים וג'ונגלים. תוקפה של ויזה לקמבודיה הוא 90 יום מיום ההנפקה ו- 30 יום של שהייה במקום.
  • אוסטרליה: אנשים רבים מגיעים לאוסטרליה על מנת לשחק באתרי קזינו, לבקר בפארקים לאומיים, להנות בחופים הקסומים ולראות מקומות תרבותיים מפורסמים כגון בית האופרה של סידני. קיימים שני סוגים מרכזיים של ויזות לאוסטרליה: ויזת תיירים וויזת עסקים. תוקף ויזה זו הוא שנה מהנפקתה ו- 3 חודשים לביקור.
  • מיאנמר: מיאנמר היא מוקד תיירותי אקזוטי שתיירים רבים מגיעים אליו על מנת להתרשם מנופים מרהיבים, ללמוד על התרבות הייחודית ויוצאת הדופן במקום ולהנות מהאירוח החם של התושבים. על מנת להיכנס למדינה זו יש צורך בויזה אלקטרונית שזמן עיבודה הוא שבוע והתוקף שלה הוא ל- 90 יום מההנפקה ו- 28 ימים מהכניסה למדינה.
  • לאוס: לאוס היא מדינה יפה בעלת תרבות ייחודית ומעניינת ונופים מסקרנים. מדינה זו שוכנת באסיה סמוך למיאנמר, לסין, לווייטנאם ולקמבודיה. קיימים סוגים רבים של ויזות ללאוס לרבות: ויזה לתיירים, ויזת עסקים, ויזת מעבר, ויזת עבודה, ויזת מדיה לעיתונאים, ויזה לסטודנטים ועוד.

 

כיצד תקבלו ויזה אלקטרונית?

באתר של evisa, תוכלו למלא טופס בקשה אלקטרוני בו תמלאו את הפרטים האישיים שלכם, את מטרת הנסיעה שלכם ועוד פרטים חשובים. לאחר מכן, יהיה עליכם לשלם על הויזה בעזרת אשראי, PayPal וכדומה.

כעבור מספר ימי עסקים המשתנה בהתאם לסוג הויזה המבוקשת, תקבלו את הויזה האלקטרונית כקובץ פי די אף בכתובת האימייל שלכם. את קובץ זה עליכם להדפיס, עדיף פעמיים, ולשמור אצלכם על מנת להציג אותו בשדה התעופה כאשר תידרשו לעשות זאת.

הליך ההנפקה של הויזה האלקטרונית קצר באופן משמעותי מהליך הנפקת ויזה מסורתית ויחסוך לכם זמן יקר והשקעה שהייתם מבזבזים על נסיעה לשגרירות.

חותמת

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוד באתר
נהיגה בשכרות

הואשמתם בנהיגה בשכרות ולא מבינים מה זה אומר? עו"ד מומחה לתחום עברות תעבורה מסביר. נהיגה בשכרות נהיגה בשכרות היא נהיגה תחת השפעת אלכוהול, אשר גורם לתגובות איטיות ופחות שקולות של

עוד באתר
אזרחות אירופאית

אזרחות אירופית היא משאת נפשם של ישראלים רבים, ולא בכדי. באמצעות אזרחות אירופאית נפתחות אפשרויות רבות אשר לא היו בעבר, ואשר בכוחן לשנות את עתידו של המחזיק .באזרחות אירופאית אזרחות

מדריך רשלנות ראשית
עוד באתר
תביעת רשלנות רפואית – מדריך

תביעת רשלנות רפואית הינה פרוצדורה שאיננה פשוטה ואשר מצריכה עבודה צמוד עם עו"ד אשר מומחה בתחום ואשר יידע  לתת לכם את המענה הנדרש. עו"ד דוד פייל, בעל ניסיון של .מעל