מתי חשוב לערב עו"ד נזיקין ומה הוא יכול להשיג לכם

לא פעם אנחנו שומעים על מקרים שבהם אנשים ניגשים אל בית המשפט ומגישים תביעה בגפם, ללא כל סיוע מצד עורך דין שעוסק בתחום הנידון. הדבר יכול להתקיים במקרים מסוימים ביותר. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד במקרים שבהם חשוב לערב עורך דין מתחום מסוים – תחום הנזיקין. בשורות הבאות תגלו מתי חשוב לערב עורך דין מתחום זה ומה הוא יכול להשיג עבורכם.

 

מה זה בכלל תביעת נזיקין?

אי אפשר לדבר על המקרים שבהם צריך להסתייע בעורך דין מתחום הנזיקין מבלי להסביר בכלל מהי תביעת נזיקין. מדובר בעצם בתביעת גוף שמוגשת מטעם אדם שנפגע באופן נפשי או באופן פיזי כתוצאה ממעורבות בתאונה כלשהי. כמו למשל תאונת עבודה, תאונת דרכים או תאונה שאירעה בעקבות רשלנות רפואית מטעם גורמים רפואיים שונים. תביעה זו מאפשרת למי שעבר את התאונות הללו לקבל פיצויים שאמורים לפצות על הפגיעה שאירעה.

 

מתי חשוב לערב עורך דין שבקיא בתחום הנזיקין?

כפי שצוין לפניכם בפסקת הפתיחה, ישנם מקרים שבהם אין זה חובה להסתייע בעורך דין למטרת הגשת תביעה. אך בכל הנוגע לתביעות הנוגעות לתחום הנזיקין, ישנה המלצה להסתייע בשירותיו של עורך דין נזיקין ולא לפעול באופן עצמאי. שכן, מדובר בעניינים מורכבים שדורשים בירור מעמיק אודות הפרטים הבאים:

  • האופן שבו התרחשה התאונה
  • עצמת הפגיעה
  • הטיפולים שעבר הנפגע ועוד

 

באילו מקרים חשוב במיוחד לערב עורך דין שבקיא בתחום הנזיקין?

במצבים שבהם מדובר בפגיעה פיזית או נפשית שבאה לידי ביטוי בעקבות רשלנות רפואית, חשוב מאוד להסתייע בשירותיו של עורך דין. שכן, לא פעם, יש צורך להמציא מסמכים שונים מהמקום שבו אירעה הרשלנות. במקרים רבים, מדובר בעניין מורכב מכיוון שעשוי לקרות מצב שבו המרפאה, בית חולים או כל מקור רפואי אחר לא מוצאים את התיק הרפואי של המטופל (קורה לא פעם בתיקים ישנים יחסית).

 

חשוב לבדוק שמדובר בעורך דין מומלץ

עורך דין מומלץ ישיג עבורכם את הפיצויים המגיעים לכם כחוק. הוא יעשה כל שביכולתו כדי להשיג כל פיסת מידע שתאפשר בסופו של דבר להביא לכך שתקבלו אחוזי נכות גבוהים שיאפשרו לכם ליהנות משלל הטבות שמגיעות לכם כנפגעים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ לדיני נזיקין, חשוב לבצע את ההליך הבא:

  1. לפרסם פוסט בפייסבוק ולבקש המלצות ממכרים, חברים או אנשים אקראיים שנעזרו בעבר בעורך דין נזיקין והתרשמו ממנו לטובה
  2. לבדוק את השמות המומלצים במהלך חיפוש שגרתי בגוגל ולקרוא את החוות הדעת שנכתבו עליהם בלשונית הביקורות
  3. לבחור את עורך הדין שקיבל את מירב חוות הדעת החיוביות וליצור עמו קשר

 

לסיום

עד כאן המדריך שהסביר לכם מתי חשוב לערב עורך דין שעוסק בתחום הנזיקין ומה הוא יכול לעשות עבורכם. שיהיה בהצלחה!

ציוד משפטי

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין ליקויי בניה
עריכת דין
3 סיבות לפנות לעורך דין ליקויי בנייה

עברתם לגור בבית חלומותיכם אבל מהר מאוד גיליתם ליקויים מטרידים? אתם ממש לא היחידים. מחקר שנערך בישראל קובע שבכל בית או דירה שנמסרו מקבלן, קיים לפחות ליקוי בנייה אחד, ובדרך

מחשבון
עריכת דין
האם פטור ממס הכנסה הוא לכל החיים?

במהלך החיים אנו נתקלים לעיתים באתגרים פיזיים ונפשיים המקשים עלינו מאוד. למשל – תאונת דרכים, אבחון מחלה כרונית ופציעה בתאונת עבודה. בעת התמודדות עם אתגר קשה שכזה, יכולת ההתפרנסות שלנו