האם בזכות הקורונה נקבל נישואים אזרחיים בישראל?

בעוד שנגיף הקורונה מתפשט והתפשט כבר ברוב חלקי העולם, אי אפשר להתעלם מההשלכות הרבות שיש על כולנו מאז פרוץ המגפה.

בין אם ההשלכות חיוביות או שליליות, אי אפשר להתכחש שהקורונה שינתה סדרי עולם.

ובאותו הקשר, האם נגיף הקורונה יוביל לתחילתו של עידן עם חתונה אזרחית בישראל?

עידן הקורונה הוא מורכב, אין ספק שכולנו מתמודדים כאן עם מצב חדש ואיזשהו נגיף שמנהל את עצמו. אמה-מה, בימינו גם מתרחשים כל מיני שינויים וסדרי עולם משתנים לנגד עינינו, כמו למשל העניין של עבודה מהבית. יותר ויותר אנשים עובדים בימינו מהבית, מה שהיה פחות נהוג עד לפני 8 חודשים, טרום התפרצות המגפה. ואם מדברים על שינויים, מדברים על שינוי שהמון אנשים מייחלים לו כבר המון שנים – חתונה אזרחית בישראל בצורה פורמאלית.

 

הקורונה עומדת להביא את האפשרות של חתונה אזרחית?

האם הקורונה עומדת להביא את הנישואין האזרחיים ב-2021? אולי בשנה מאוחרת יותר? בואו נבין לרגע במה מדובר. בסופו של דבר, החתונה היא אחד האירועים הכי מרגשים שזוג יכול לעבור ב"קריירה" הזוגית שלו. הצעת נישואין בבית עשיה להיות SUPER רומנטית, ככה גם הצעת נישואין בכותל המערבי, באילת ובכל מקום אחר.

יחד עם זאת שהצעת הנישואין תהיה מרגשת, החתונה עצמה אמורה להיות אפילו יותר מרגשת מההצעה עצמה. ובכדי להתרגש מהאירוע כמו שצריך, אתם אמורים לתכנן אוו נכון. אם כך, האם כבר ניתן להתחיל עם תכנונים לחתונה אזרחית ב-2021 בישראל? ובכן, לא ממש.

 

מבט משקיף ל-2021: עד כמה אנחנו קרובים לנישואין אזרחיים?

אמנם הקונספט באוויר וכבר הוגשו בעבר הצעות חוק לנישואין אזרחיים, אבל מדינת ישראל עדיין מאופיינת חזק בתור מדינת דת. באופן כללי, החשש הוא שברגע שיתאפשרו נישואין אזרחיים, הטוהר של מדינת ישראל כמדינת היהודים ייהרס. ככה או ככה, מדינת ישראל בשלב מסוים תצטרך כנראה להבין שאנשים מתאהבים ואנשים מתחתנים, וזה לא משנה אם המדינה מתירה זאת, או לא.

אם ברצונכם לערוך הצעת נישואין בבית בימי הקורונה, אנחנו ממליצים ללכת עם ליבכם ולעשות זאת. כמובן, במקביל להוראות משרד הבריאות. וכדאי לזכור דבר נוסף, לאחר שאתם עורכים חתונה אזרחית בחו"ל, יהיה כדאי לערוך גם טקס בישראל.

 

התחתנתם בחתונה אזרחית בחו"ל? אל תשכחו לחגוג עם המשפחה בארץ גם!

בשורה התחתונה, אתם בחרתם כנראה להתחתן בחו"ל בחתונה אזרחית, ככה שיהיה חשוב לאפשר למשפחות שלכם גם להשתתף בשמחה שלכם. אם אתם צריכים סיוע הפקתי עבור הצעת נישואין, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל צוות המקצוענים של חברת להציע נישואין בקלות – הפקות הצעות נישואין.

ספרו לחברת להציע נישואין בקלות את חלומכם, כיצד הצעת הנישואין המושלמת נראית בעיניכם? אם אין לכם גם לא חצי מושג, צוות מומחי ההפקות של החברה יסייע לכם. בהצלחה!

 

זוג בכניסה לחופה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עבירות זנות
עריכת דין
מהי עבירת סרסרות?

בחברה של היום, דיונים על עבירות זנות ותפקיד הסרסרות נתקלים לא פעם במחלוקת ובדעות מעורבות. אמנם הנושא עשוי להיות רגיש, אך חיוני להתייחס ולהבין את המורכבות סביב נושא זה. בבלוג

עריכת דין
הפרות נשק בצבא: מהי האכיפה המשפטית?

במדינת ישראל קיים חוק גיוס חובה. משמעות החוק היא שבגיל 18 כל צעיר וצעירה בישראל מחויבים להתגייס לצבא ההגנה לישראל. חלק מהשירות, עבור רבים מהצעירים הישראליים, כולל שימוש בנשק צבאי.

חוות דעת משפטית
עורך דין
מהי מטרתה האמיתית של חוות דעת משפטית

כולנו מחפשים אחר הדרכים המהירות והיעילות ביותר, שיעזרו לנו למקסם את סיכויי הצלחת התביעה ומיצוי מלוא הזכויות של התובע. בין הפתרונות הללו נמצאת חוות הדעת המשפטית, הנפוצה בתחומים ובסוגיות משפטיות