עורך דין פשיטת רגל: כך הוא יעזור לכם לקבל את הכסף מקבלן השיפוצים מהר

אחד המצבים הפחות נעימים, הוא המצב שבו קבלן שיפוצים מקבל תשלום עבור העבודה שלשמה הוא נשכר, ולאחר שקיבל את הכסף עבור העבודה, כולו או חלקו, הוא איננו מבצע את כל העבודה.

במצב שנוצר, הלקוח שהעביר לקבלן השיפוצים סכום כסף, נותר למעשה שבוי בידי הקבלן.

זאת, בעיקר אם רשות הלקוח לא עומדים מקורות כספיים שיאפשרו לו להשלים את העבודה, ורק לאחר מכן להגיש תביעה כנגד הקבלן. מהם המצבים האפשריים שבהם מחזיק הקבלן בכספו של הלקוח? כיצד ניתן לטפל היטב במצב המתואר לעיל? כיצד יכול עורך דין פשיטת רגל לסייע בקבלת הכסף בחזרה מהקבלן?  בשורות להלן ננסה להביא הסברים קצרים וברורים, בנושא שהוא רחב מאד ומורכב.

 

כיצד קורה שקבלן מחזיק בכספו של הלקוח

בדרך כלל, משנקשרה עסקה בין שני צדדים לביצוע שיפוצים, מעביר מזמין העבודה סכום כסף לקבלן השיפוצים. סכום הכסף אמור לשמש כמקדמה, ולאפשר לקבלן לרכוש את הציוד והחומרים הנדרשים לו לביצוע עבודה.

תשלום מקדמות בעולם העסקים איננו יוצא דופן, ונהוג כמעט בכל עסקה מהסוג הזה. עם זאת, ישנם מקרים שהקבלן נוטל את המקדמה לעצמו, ואיננו ממהר לבצע את העבודה. לעיתים קורה שאותו קבלן לוקח שתי עבודות או יוצר במקביל, כאשר הלקוחות ששלמו לו מקדמות הופכים במידה רבה לשבויים בידיו של הקבלן.

 

עורך דין פשיטת רגל והחזר הכספים ללקוחות.

לאחרונה התפרסמו בתקשורת שינויים מהותיים שנערכו בתחום הסבוך והבעייתי של פשיטת רגל. עד לא כבר, אדם פרטי או קבלן שיפוצים שהוכרז פושט רגל, היה עשוי להגיע למצב שבו הרשם בהוצאה לפועל מאפשר לו לשמוט את כל החובות שלו.

זאת, גם אם לאותו קבלן יש דירה הרשומה על שמו. על פי השינויים בחוק, ניתנה האפשרות לרשם בהוצאה לפועל למכור את הדירה של פושט הרגל, גם אם רק חלק ממנה שייך לו. תוכל לקבל מידע נוסף על שיפוצים באתר שיפוצים פלוס.

זאת, במטרה לנסות ולהחזיר חלק גדול ככל האפשר מהחובות שלו ללקוחות ולספקים כאחד. עורך דין פשיטת רגל יעבוד מול הקבלן מצד אחד, ומול רשויות החוק מצד שני, ויעשה את המיטב על מנת להחזיר ללקוח את הכסף שמסר לקבלן.

השינויים בחוק מקלים אמנם עם פושטי הרגל, אבל אם קיימת אפשרות, ולו הקלושה ביותר, לגרום לכך שהחובות שלהם יוחזרו, המחוקק מתיר לאחוז בכל האמצעים לשם כך. מנגד, אם הקבלן איננו מצוי בהליכי פשיטת רגל, ניתן להגיש כנגדו תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות, שגם היא רך לגיטימית לקבל את כספכם בחזרה.

אם אתם מצויים במצב כמתואר לעיל, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד חשוב מאד בדרך להחזיר לעצמכם את הכסף שלכם. עורך דין פשיטת רגל יטפל עבורכם בכל ההליכים, עד למצב שבו הכסף שלין יוחזר אליכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לב שבור
עורך דין
איך כדאי להיערך משפטית לקראת גירושין?

בדרך לקראת גירושין לפני קבלת החלטה כבדה כמו גירושין, יש המון רגשות, מחשבות והתלבטויות. הרבה לפני שחושבים על האופציות המשפטיות, הרבה זוגות מנסים לפתור, לגשר ולגשת לטיפול זוגי. הרבה פעמים

תביעות רשלנות
עורך דין
מהם סיכויי ההצלחה בתביעות רשלנות?

במדינת ישראל יש מספר מקרים של רשלנות שניתן לתבוע בגינם. בכל אחד ממקרים אלה ישנם סיבות שונות ותנאים שונים לכך שהתביעה שהושגה אכן תתקבל וייפסקו בגינה פיצויים הולמים. במדריך שלפניכם

היריון ראשית
עורך דין
גירושין בהיריון

זוגות רבים מוצאים את עצמם בתהליכי גירושין מסיבות כאלה ואחרות. במקרים מסוימים, בני הזוג נמצאים במצב של היריון – מה שעשוי להביא לתהליכי גירושין מעט יותר מורכבים ומסובכים. ריכזנו עבורכם