פגיעה גופנית מפריט נוף ציבורי – מה החוק אומר והאם העירייה צריכה לפצות

לפעמים אנשים סך הכול יוצאים מהבית להליכה ספורטיבית ונתקלים בפריט מסוים, נופלים ונפצעים. בפעמים אחרות, אנשים עלולים להיפצע מפריטי נוף ציבוריים במהלך עבודתם. בין אם כך או כך, הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא זה של פציעה ברחוב, תביעת העירייה ומה שבין לבין. 

בעוד שלפעמים אנחנו יוצאים מהבית ומסיימים את היום כשגרה, בפעמים אחרות החיים פחות צפויים מזה. לא פעם, אנשים מוצאים עצמם בסיטואציות הכוללות גם פגיעות גופניות.

בין אם נפגעתם במהלך פעילות כזו או אחרת, חשוב לדעת שניתן לתבוע את העירייה ולקבל את השיפוי שיגיע לכם בחוק. פגיעה גופנית מצריכה, בין היתר, גם סיוע רפואי וגם סיוע משפטי.

וכמו שכולנו יודעים, השירותים האלו עולים לא מעט. גם אם נתקלתם במשהו כמו צמחיה מלאכותית באמצע הרחוב ונפצעתם, השורות הבאות הן בשבילכם. 

 

נפצעתם מפריט נוף ציבורי ברחוב? ניתן לתבוע את העירייה

מחפשים אחר עורך דין נזיקין? אולי עורך דין פגיעות גוף? רוצים לתבוע על רשלנות רפואית? בין אם כך או כך, אתם כנראה פועלים נכון. כשפלוני נתקל במשהו ברחוב ונפצע כתוצאה מכך, הוא בעצם יצטרך בשלב הבא כל מיני טיפולים רפואיים. בין אם יש צורך בטיפול מסוג כזה או אחר, אין מה לעשות, הטיפולים האלו בדרך כלל יקרים. מה עוד, שלא כל הטיפולים הרפואיים כלולים בסל הבריאות. 

אם כך, ההמלצה הכי גורפת היא להתחיל לשמור כל מסמך רפואי שאתם מקבלים לידיכם, כל קבלה וכל חשבונית. יחד עם זאת, תשמרו את חוות הדעת הרפואיות שאתם מקבלים. את כל אלו אתם תצטרכו מתישהו להגיש לעורך הדין שלכם. 

 

אל מי אני פונה כאשר אני מעוניין לתבוע את העירייה?

במקרים אלו של פציעה ברחוב ע"י פריט נוף כמו צמחיה מלאכותית או ספסל ציבורי, יהיה כדאי לפנות אל עורך דין אשר מתמצא ובקיא בדינים מהסוגים האלו. בבואכם לאתר את עורך הדין שיסייע לכם, יהיה חשוב גם להקשיב לכל מה שיש לו להגיד בפגישת הייעוץ עמו. אם בסוף הפגישה אתם מחליטים שלא היה ביניכם קלי מקצועי, תרגישו חופשי להיפגש עם עורך דין נוסף. 

אמנם פגישה עם עוד עורך דין תעלה לכם בתשלום נוסף, אבל בטווח הארוך ייתכן שתודו לעצמכם על כך. בשורה התחתונה, כל עורך דין יספק לכם סיוע משפטי מסוג אחר, ככה שחשוב לדעת ולהכיר את כל האופציות המשפטיות שלכם מראש. 

 

האם עורך הדין יחתור לפשרה אל מול העירייה?

בעוד שחלק מעורכי הדין יחתרו לכיוון של פשרה אל מול העירייה, במקרים אחרים עורכי דין יעדיפו לעתור לבית המשפט ולדרוש שיפוי עבורכם בעקבות הפציעה.

בין אם הפציעה קלה או חמורה יותר, בכל מקרה אנחנו ממליצים לכם לקבל סיוע משפטי. בעזרתו של עורך דין מנוסה, אתם תוכלו לצלוח את התהליך הזה כמו שצרי וכנראה גם לקבל שיפוי הולם. 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספר חוקים
תביעות
הגנה משפטית מפני תביעת לשון הרע

.נתבעים בעקבות הוצאת דיבה? אתם זכאים לקבל הגנה משפטית.כיצד? להלן הפרטים תביעות לשון הרע – זינוק במספר הגשת התביעות בשנים האחרונות חל זינוק של עשרות אחוזים בהגשת תביעות לשון הרע,

פטיש
תביעות
3 שלבים להגשת תביעת נזקי גוף

בחיי היומיום כולנו רגילים למצב שבו אנחנו יכולים לסמוך על הגוף שלנו בעיניים עצומות. אנחנו רגילים להניע אותו בצורה מסוימת ולחיות בתוכו, אך כולנו גם יודעים שתאונות הן חלק מהחיים

מילוי טפסים לביטוח חיים - אילוסטרציה
תביעות
איך מגישים תביעת ביטוח חיים ב3 שלבים פשוטים

אנחנו רוכשים ביטוחים שונים בציפייה לקבל את מלוא תגמולי הביטוח במקרים קטסטרופליים כמו מחלה, נכות או מוות. במקרה של תביעת ביטוח חיים מדובר בהליך מורכב, הן נפשית והן בירוקרטית, הדורש