רשלנות רפואית בעידן המודרני

כולנו רגילים לחשוב על הרופאים שלנו שהם אנשי מקצוע רציניים וטובים ולמען האמת, רובם אכן כאלה. עם זאת, אסור לנו לשכוח שגם הרופאים שלנו הם בסך הכול בני אדם וזה אומר שגם הם, כמו כל בעלי המקצועות האחרים, עלולים לנהוג בצורה רשלנית. זה אומר שכל אחד מאיתנו חשוף למצבים כאלה וכל אחד מאיתנו עלול לסבול ממקרה של רשלנות רפואית. לכן חשוב לבדוק מה ניתן לעשות בנידון, כי הדבר האחרון שאתם צריכים זה לקבל את המצב כמו שהוא. יתרה מכך, אם נשווה בין מקרה של רשלנות רפואית ובין מקרה של רשלנות בכל מקצוע אחר, אנחנו נראה שבמקרה של רשלנות רפואית התוצאות עלולות להיות חמורות פי כמה. אסור לשכוח שיש מקרים שבהם הרופאים פשוט אחראים על הבריאות שלנו, מה שאומר שאם הם יתנו לנו תרופה לא נכונה או מינון לא מתאים של תרופה – אנחנו עלולים לסבול מנכות, ממחלה או אפילו למות. לכן זה ברור מדוע כל רופא שהתנהג בצורה רשלנית צריך לתת על כך את הדין וזו גם הסיבה שבגללה יש כל כך הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הזה בימינו.

מה עושים במקרה של רשלנות רפואית

נדמה לכם שהרופא שלכם התנהג בצורה רשלנית? ברור לכם שהוא עשה עבירה או פגע בכם ובכך השפיע לרעה על מצבכם? אם כך, אין ספק שצריך לעשות משהו בנידון. ראשית, אם חשבתם לוותר כי נדמה לכם שאין שום סיכוי שתזכו במשפט של רשלנות רפואית, כדאי שתדעו שאתם טועים. לא אחת אומנם הרופאים מגיעים כאשר הם מקבלים את התמיכה ואת הגיבוי של בית החולים שבו הם עובדים, אך לא תמיד זה המצב. לכן אנחנו מציעים לכם כן להגיש תביעת רשלנות רפואית, כי מה פתאום שתוותרו על כך? כמו כן, עליכם להשקיע בבחירת עוה"ד הטוב ביותר שקיים, כי כמו שקורה בתחומים אחרים, גם כאן עוה"ד ישפיע על התהליך כולו. לכן, אם אתם כבר יוצאים למאבק ואם אתם מוותרים על החיסיון הרפואי שלכם, לא עדיף יהיה לדעת מראש שבחרתם עורך דין כמה שיותר מקצועי וטוב?

 

רשלנות רפואית בעידן המודרני

איזה עורך דין יוכל להתאים לכם?

סביר להניח שהדילמה האמיתית שלכם היא לא האם אתם רוצים להגיש תביעת רשלנות רפואית אלא לאיזה עורך דין כדאי לכם לפנות. האמת היא שאפשר להבין את ההתלבטות שלכם, כי הארץ מלאה בימינו בלא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הזה. לכן עולה השאלה – אל מי פונים וממי מבקשים סיוע? חשוב שתבדקו כמה שיותר פרטים אודות עוה"ד שלכם, כי מה פתאום שתבחרו באיש מקצוע שאתם לא מכירים? עורך דין שמתאים לנהל עבורכם מאבק כזה צריך להיות אדם:

  • עם שנים רבות של ניסיון
  • עם רזומה ומוניטין בתחום
  • עם המלצות

ובעיקר, כדאי לבדוק האם הוא כבר טיפל במקרי רשלנות רפואית שדומים למקרה שלכם. כלומר, יש הבדל בין רשלנות רפואית בחדר הניתוח, רשלנות רפואית בהיריון או רשלנות רפואית בכל תחום אחר. לכן עדיף לדבר בצורה גלויה וברורה עם עוה"ד על הניסיון הספציפי שלו בתחום שבו אתם זקוקים לעזרה כי הניסיון הוא פקטור חשוב ביותר.

למידע נוסף: https://www.df-law.co.il

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאזניים
עריכת דין
תחילת בנייה ללא התר בנייה – מה החוק אומר

בין אם אתם מעוניינים לבנות בית פרטי, דירה או הרחבה לבית, אתם תצטרכו היתרי בנייה. יחד עם זאת, ישנם שינויים מסוימים בתהליכי בנייה אשר אינם מצריכים אישור. ללא האישור, אתם

משאיות
עריכת דין
אילו חוקים חלים על המובילים?

לאורך השנים מרביתנו למדנו לא לאהוב את היום הזה שבו אנו נאלצים להזמין שירות הובלות, בין אם לטובת מעבר דירה, מעבר משרדים, או הובלה של פריט אחד כמו פסנתר למשל.