תאונות דרכים של מפורסמים

אין ספק כי תאונות דרכים מהוות פגיעה הן בגוף והן בנפש, וכמובן כי גם ברכוש וברכב.

כל תאונה באשר היא, דורשת בראש ובראשונה טיפול מקצועי וליווי על ידי עורך דין מומחה בתחום.

בעיקר כאשר מדובר על תאונות דרכים של מפורסמים, אשר פעמים רבות עלולות להגיע לתקשורת ולמדיה במהירות.

תאונות דרכים עלולות לקרות על ידי מגוון רחב של נסיבות שונות, אך בכל מקרה חשוב במיוחד לדווח על התאונה במהירות האפשרית, ולהחליף פרטים במידה ובתאונה מעורב אדם נוסף. אמנם קיים הבדל בין תאונת דרכים אשר כוללת נפגעים ותאונת דרכים ללא נפגעים, אך חובת הדיווח קיימת כך או אחרת.

כאשר מדובר על תאונת דרכים של מפורסמים, יש לקבל ייעוץ משפטי כבר בתחילת הדרך, מהרגע הראשון, זאת בעקבות ההשלכות של אירוע מסוג זה. עורך דין מקצועי, אשר מתמחה בתחום, יוכל להבטיח ליווי וייעוץ צמודים לאורך כל הדרך, עד לקבלת הפיצוי המגיע לכם.

 

כיצד ניתן להגדיר תאונות דרכים של מפורסמים?

כאמור, תאונת דרכים מוגדרת כאירוע אשר קרה לאדם בעקבות שימוש ברכב (מנועי) למטרת תחבורה. הנפגע יכול להיות הנוסע ברכב, הנהג, וכמובן גם הולך רגל אשר נפגע מהרכב. אמנם מדובר בסוגייה והגדרה מורכבות, אך מקובל להגדיר תאונת דרכים בשלושה שלבים מרכזיים:

  1. הגדרה בסיסית: בשלב הראשוני ביותר, מחליט בית המשפט האם אכן מדובר באירוע אשר כולל את מרכיבי ההגדרה- שימוש, רכב מנועי, מטרת תחבורה, עקב, ועוד.
  2. הגדרה מרחיבה: במידה ומדובר במקרה בו לא מתקיימות כל ההגדרות הבסיסיות, בית המשפט בוחן האם האירוע כולל חזקות אחרות כמו התפוצצות, פגיעה בעקבות ניצול, התלקחות ועוד. במידה והאירוע אכן עונה על אחת מאפשרויות אלו, יוגדר כתאונת דרכים.
  3. שלילה של החזקת ממעטת: אירוע אשר הוביל לנזק שנגרם בעקבות מעשה איבה או מעשה מכוון כלשהו, לא יהיה מוגדר כתאונת דרכים.

 

מדוע חשוב לפנות לעורך דין מומחה בעת תאונות דרכים של מפורסמים

כאשר אתם פונים לעורך דין בהקדם האפשרי, סמוך ככל הניתן למועד תאונת הדרכים, אתם למעשה חוסכים עוגמת נפש רבה, טעויות אפשרויות במהלך התנהלות מולי גורמים שונים כגון ביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד. עורך דין אשר מתמחה בדיני תעבורה ותאונות דרכים יוכל להציע לכם ליווי צמוד לאורך כל הדרך, ולהגדיל באופן משמעותי את גודל הפיצוי.

עו"ד יערית אוליאל מתמחה זה שנים רבות בדיני תעבורה שונים כגון: נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, נהיגה תחת השפעת סמים, תאונות דרכים, מהירות מופרזת, דוחות תנועה, משרד הרישוי, שימוש בטלפון הנייד, תאונות דרכים של מפורסמים ועוד.

המשרד מלווה בהצלחה וביעילות מאות לקוחות, כאשר כל לקוח מקבל את השירות האישי והמקצועי ביותר, כל תיק נבדק באופן יסודי, תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, זאת על מנת להבטיח תוצאה טובה, ללא פשרות.

 

רכב הפוך

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנגל
עורך דין
מותר ואסור על האש בבית

מנהג העל האש הוא אחד המנהגים האהובים ביותר על הישראלים בפרט ועל אנשים ברחבי העולם בכלל. העל האש הוא אירוע מגבש, כיף, טעים וחברתי, ולכן רבים אוהבים לערוך אותו גם

עברה פלילית
עורך דין
עבירות אלימות: מה בית המשפט חושב על זה?

עבירות אלימות הן מהעבירות הנפוצות ביותר המגיעות לדיון בבתי המשפט בישראל. עבירות אלימות יכולות לכלול תקיפה פיזית, אך גם איומים ותקיפה מילולית חמורה. כאשר בית המשפט דן בעבירת אלימות, ישנם

חוות דעת משפטית לשון הרע
עורך דין
מה זה לשון הרע באינטרנט

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. זה חולל מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים, אוספים מידע ומביעים את עצמנו. עם זאת, לצד היתרונות הרבים שהוא מציע, האינטרנט

גמלת ילד נכה
עורך דין
גמלת ילד נכה – מה זה אומר?

בחברה של היום, חיוני להבטיח שילדים עם מוגבלות יקבלו את התמיכה הדרושה להם כדי לשגשג ולנהל חיים מספקים. אחת הדרכים המשמעותיות להשיג זאת היא באמצעות תוכניות גמלה לילד נכה. יוזמות