תביעת אובדן כושר עבודה – האם יש לכם קייס?

בין אם מדובר במחלה קשה או תאונת דרכים מסוכנת – הנזקים שכל אחד מאיתנו עלול לחוות יכולים להוביל אותנו למצבים חמורים, כמו אובדן כושר עבודה. אובדן כושר עבודה הוא אחד המצבים הקשים ביותר בחברה שלנו.

מצופה מהאזרחים השונים לקום בבוקר, ללכת לעבודה ולפרנס את עצמם ואת המשפחה שלהם. אובדן כושר עבודה פוגע ביכולת להתפרנס בכוחות עצמנו. במקרים הללו, ניתן להגיש תביעת אובדן כושר עבודה. כך תדעו אם יש לכם קייס.

 

מי קובע מהו אובדן כושר עבודה?

המונח "אובדן כשור עבודה" נשמע פשוט, מכיוון שלא מסובך להבין אותו. אדם שאיבד את היכולת שלו לעבוד הוא מי שנמצא במצב של אובדן כושר עבודה. למרות שמדובר בביטוי שלא מסבך את הקוראים, למעשה זה לא כל כך פשוט להבין כיצד נקבע שאדם מסוים איבד את כושר העבודה שלו.

תביעת אובדן כושר עבודה, שאמורה לסייע לנו בצורה כלכלית לאחר אובדן כושר עבודה, מוגשת נגד חברת הביטוח בה נמצאת קרן הפנסיה שלנו, בזכות רכיב מיוחד שנמצא בקרן הפנסיה של כל אזרח עובד. החברה עצמה היא זו שקובעת, באמצעות הגדרה בפוליסה, מהו מצב של אובדן כושר עבודה המאפשר תשלום קצבה למבוטח. עו"ד אובדן כושר עבודה יוכל לסייע לכם במקרים שאינם ברורים לכם.

 

כיצד לעבוד מול חברת הביטוח?

חברות הביטוח, כפי שאפשר להבין מהשם שלהן, הן קודם כל חברות. המטרה של החברות הללו היא להתחרות על הלקוחות השונים ולייצר רווחים כספיים. לכן, חברת הביטוח לא תמהר לשחרר את הכספים למבוטחים. היא תעשה זאת רק לאחר שיוכח לה מעל לכל ספק שלמובטח אכן מגיעים הכספים הללו.

הדבר הופך את העבודה אל מול חברות הביטוח ללא פשוטה במקרים רבים. זה מערער את האמונה של הלקוח בדבר התשובה לשאלה "האם יש לי קייס?", למרות שמבקרים רבים מבוטחי החברה הם אלו שצודקים. לכן, עבודה מול חברת הביטוח צריכה להיות עקשנית, סבלנית וכזו שמבוססת על עובדות ומסמכים רפואיים. מומלץ להיעזר בעורך דין שמכיר את העבודה אל מול החברות הללו.

 

אי התאמה בין מקרה פרטי לפוליסה

קראתם את הפוליסה שלכם והחלטתם שהמקרה שלכם אינו עונה על ההגדרה של אובדן כושר עבודה כפי שמגדירה אותו חברת הביטוח? זה לא אומר שאתם צריכים לוותר. במקרים רבים ניתן להוכיח את חברת הביטוח על הטעויות שלה. חשוב לזכור שבסופו של דבר אתם לא רופאים ולא עורכי דין, כך שייתכן וקריאת הפוליסה על ידכם לא בוצעה בצורה נכונה.

 

מה לעשות לאחר דחיית תביעה?

חברת הביטוח דחתה את התביעה שהגשתם? זה לא אומר שאין לכם קייס עדיין. החברה מחויבת לספק נימוק מפורט לדחייה. ייתכן והחברה ביצעה דחייה שאינה נכונה, מה שמאפשר ערעור עם סיכויי הצלחה גבוהים על החלטת החברה.

תביעת אובדן כושר עבודה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עבירות זנות
עריכת דין
מהי עבירת סרסרות?

בחברה של היום, דיונים על עבירות זנות ותפקיד הסרסרות נתקלים לא פעם במחלוקת ובדעות מעורבות. אמנם הנושא עשוי להיות רגיש, אך חיוני להתייחס ולהבין את המורכבות סביב נושא זה. בבלוג

עיכוב בטיסה
עריכת דין
מה הפיצוי על עיכוב טיסת פנים בישראל?

עיכוב טיסה יכול להתרחש כתוצאה מכוח עליון, תקלות, אובר בוקינג וכד'. הטיסות יכולות להתעכב לזמן קצר של שעתיים או לזמן ארוך של יותר מ-8 שעות ועל כך מגיע פיצוי, בין